Ofte stillede spørgsmål
RETURNERING OG OMBYTNING
Skal jeg selv betale returfragten? Der er ingen returlabel med i pakken?
Ja, vi har ikke gratis retur. Så du skal selv købe en returlabel. Skal du have ombyttet en vare, betaler vi fragten for den ombyttede vare når den skal sendes tilbage til dig.
Jeg har ikke mit ordre nr. hvad gør jeg så?
Vi kan også bruge det mobil nr. eller den mail der er brugt på ordren. Det samme gælder hvis det er en gave.
Hvor lang returret har jeg?
Vi har 14 dages returret.
Kan jeg få pengene tilbage?
Ja, det kan du godt. Du skal bare sende retur senest 14 dage efter du har hentet din pakke. Produktet skal være i samme stand, som da du modtog det.
Kan jeg aflevere en pakke retur på jeres lager I Solrød?
Ja, vi er på kontoret fra 8.00 – 15.00 alle hverdage. Udenfor dette tidsrum er der en postkasse du kan ligge pakken i øverst.
Kan jeg få pengene tilbageført til et andet kort/konto?
Nej, vi kan kun tilbageføre til det kort der er brugt på ordren.
FEJL OG MANGLER
Jeg har fået en vare med fejl på, hvad skal jeg gøre?
Du skal sende en mail til os med dit ordre nr., billeder af fejlen og hvad beskrive hvad fejlen er. Så kigger vi på det og sender en gratis returlabel, hvis fejlen er vores. Husk du har 7 dage til at reklamere i.
Jeg har fået en forkert vare, hvad skal jeg gøre?
Du skal sende en mail til os med dit ordre nr., billeder af den vare der er leveret forkert. Så kigger vi på det og sender en gratis returlabel, hvis fejlen er vores.
Det produkt jeg har købt hos jer er gået i stykker, hvad skal jeg gøre?
Du skal sende en mail til os med dit ordre nr., billeder af fejlen og hvad beskrive hvad fejlen er. Så kigger vi på det og sender en gratis returlabel, hvis fejlen er vores.
DIVERSE
Har I en butik, hvor jeg kan komme produkterne?
Nej, vi er udelukkende en webshop.
Jeg får ikke svar på min sms?
Vi besvarer desværre ikke sms’er. Send en mail eller ring til os.
I svarer ikke jeres telefon?
Vi har telefon tid mandag til fredag mellem kl. 10.00 og 13.00. Er der optaget i det tidsrum så prøv igen senere.
Jeg får ikke svar på min mail?
Send din mail direkte til info@gakoglojer.dk, da vi ikke modtager de mails, hvor du har besvaret via din ordrebekræftelse.